Kontaktujte nás

Zákaznický servis

Během pracovních dnů Pondělí - Čtvrtek od 08:00 do 20:00, Pátek od 08:00 do 16:00

Kontrolním orgánem je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2

Kontakt pro obchodní partnery

Česká republika +420 775 570 667 partner@slevadne.cz
Slovensko +421 948 919 327 partneri@zlavadna.sk

Marketing a PR

Peter Krausz

krausz@slevadne.cz

Odpovědná osoba

Zdenko Hoschek

CEO

v zastoupení peter.krausz@slevadne.cz

Často kladené otázky

  • Kupóny a konto

    • Kdy přijde kupón na e-mail?

      Náš systém Vám pošle kupón následující pracovní den po připsání platby na náš účet. Pokud Vám kupón nepřišel na e-mail do 48 hodin od data splatnosti na převodu a nenajdete ho ani v spamovém koši, je pravděpodobné, že uvízl na serveru Vaší e-mailové schránky. Většinou však kupón najdete po přihlášení do Vašeho účtu na stránce SlevaDne. Pokud kupón nenajdete ani ve Vašem účtu, nebo se objednávka jeví i po 48 hodinách od data splatnosti převodu jako neuhrazená, kontaktujte nás na podpora@slevadne.cz. Do e-mailu nám uveďte identifikační údaje platby, především variabilní symbol a číslo Vašeho účtu.

    • Jak se dostanu do mého účtu, když jsem se neregistroval/a?

      Ke každé e-mailové adrese, na kterou je objednaný kupón, vznikne automaticky účet na stránce SlevaDne. Přihlašovací údaje do účtu jsou Vám odeslány na e-mail hned po vytvoření první objednávky. Pokud jste vymazali tento e-mail, nebo Vám nebyl z jakéhokoliv důvodu doručen, nové heslo do účtu si můžete vygenerovat přes Obnovu hesla. Přihlašovací jméno je Vaše e-mailová adresa.

    • Zapomněl/a jsem heslo do mého účtu, jak se přihlásím

      Nové heslo do účtu si můžete vygenerovat přes Obnovu hesla. Přihlašovací jméno je Vaše e-mailová adresa.

    • Koupil jsem si kupón - jak ho mám použít?

      Každý kupón má jiný způsob uplatnění. Při každé akci, stejně tak na kupónu v sekci "Podmínky", je vždy popsáno jakým způsobem kupón použijete. Každý kupón má vyznačeno datum platnosti, do kdy je možné ho uplatnit.

    • Mohu koupit kupón i pro někoho jiného jako dárek?

      Ano, pokud chcete kupón darovat, po přihlášení na Váš účet na stránce SlevaDne máte všechny Vaše kupóny. Tam si každý kupón můžete vytisknout jako dárkový. Zadáte jméno, komu jej chcete darovat, a text kupónu již neobsahuje informaci o ceně. Přihlašovací údaje do Vašeho účtu jste od nás dostali při první objednávce. Heslo si umíte kdykoliv změnit tu a přihlašovací jméno je Vaše e-mailová adresa.

  • Objednávka a platba

    • Jak mohu objednávku zaplatit?

      Nabízíme bezpečnou platbu kartou (5 typů platebních karet, včetně běžných debetních: Pouhou platební kartou VISA, VISA Elektron, MasterCard, Maestro, DinersClubInternational nebo kreditní kartou), platbu převodem nebo platbu přes internet banking.

    • Omylem jsem zaslal/a jinou částku. Vadí to?

      Na vygenerování kupónu musí sedět uhrazená částka přesně s částkou, která je v objednávce. Pokud jste zaslali částku vyšší, než je částka objednávky, stačí, když nám napíšete. Přeplatek Vám samozřejmě vrátíme a pošleme Vám bez problémů i kupón. Pokud jste zaslali menší částku, než je cena objednávky, celá platba se Vám vrátí na Váš účet, o čemž Vás budeme informovat, v tomto případě je třeba objednávku uhradit ještě jednou se správnou částkou, pokud je akce ještě aktivní.

    • Omylem jsem zaslal/a platbu se špatným variabilním symbolem, vadí to?

      Bohužel bez variabilního symbolu nevíme, za jaký kupón platíte. K platbě s vadným VS se nevygeneruje žádný kupón. Pokud nás včas upozorníte, že jste při platbě zadali špatný VS, kontaktujte nás na e-mailu podpora@slevadne.cz s potvrzením o platbě a prověříme, zda můžeme platbu přiřadit k objednávce, nebo zda Vám ji vrátíme zpátky na účet.

    • Od koho a kdy dostanu daňový doklad po objednání kupónu?

      Daňový doklad (účtenku) vystavuje zařízení, které samotnou službu poskytuje. Zařízení vystavuje doklad v momentě, kdy je služba poskytnuta a kdy je kupón uplatněn. SlevaDne vystupuje výhradně v pozici zprostředkovatele, služby objednané prostřednictvím portálu zákazníkům neposkytuje a zákazníkům tedy nevystavuje žádný daňový doklad.

    • Jak můžu zrušit vytvořenou objednávku kupónu / kupónů

      Pokud jste vytvořili objednávku kupónu / kupónů a nemáte již o ni zájem, neplaťte, ta se časem stane neaktivní.

    • Doplňující údaje k platbám (zahraniční platba, platba složenkou)

      Pro zahraniční platbu budete potřebovat IBAN: CZ8808000000000005192312, SWIFT: GIBACZPX a adresu banky: Pobočka RKC PRAHA - VÝCHOD, Rytířská 29, 11000 Praha 1.Pro platbu složenkou prostřednictvím České pošty budete potřebovat naši adresu: SlevaDne, Francouzská 75/4, 120 00 Praha 2

  • Reklamace a stornování

    • Rozhodl jsem se, že už nechci zakoupený kupón, mohu ho vrátit?

      Ano, kupón je možné stornovat do 14 dnů od jeho přijetí, pokud ještě nebyl použit. Pokud splňujete lhůtu, napište nám Váš požadavek z e-mailové adresy, na kterou jste kupón objednali, na adresu podpora@slevadne.cz. Do e-mailu prosím uveďte číslo kupónu, který si přejete stornovat a číslo účtu, na který Vám vrátíme peníze.
      Po 14 dnech již stornování kupónu není možné a doporučujeme Vám pokusit se dohodnout přímo s poskytovatelem konkrétní akce na alternativním řešení.
      Především při akci na ubytování doporučujeme provést rezervaci termínu co nejdříve po zakoupení kupónu. V případě, že jsou pro Vás vyhovující termíny již obsazené, kupón do 14 dnů u nás stornujete.

    • Chci vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů od převzetí. Co mám dělat?

      Doručené zboží je třeba vrátit přímo poskytovateli akce. Kontakt na poskytovatele najdete na kupónu a na přesný postup je třeba se informovat přímo u něj.

    • Pokud nejsem s využitou nabídkou spokojen, jak mám postupovat při reklamaci?

      Reklamaci je vždy třeba podat přímo u samotného poskytovatele služeb nebo prodejce při využití kupónu. Kontakt na poskytovatele najdete vždy na kupónu. Pokud nebudete spokojeni s průběhem a vyřízením reklamace, kontaktujte nás. Prověříme celou situaci a průběh reklamace. V případě, že je reklamace oprávněná, zřídíme nápravu.

    • Co když nestihnu využít kupón během jeho platnosti?

      Po ukončení platnosti akce všechny nevyužité kupóny propadávají. Jediná možnost je obrátit se přímo na konkrétního poskytovatele akce a vždy závisí pouze na jeho dobré vůli, zda umožní alespoň částečné čerpání kupónu. Abychom v co největší míře předcházeli nevyužití kupónů v daném termínu, vytvořili jsme funkci, která Vás upozorní na blížící se konec platnosti kupónu. Po přihlášení do Vašeho účtu v záložce "Nastavení účtu" si můžete nastavit automaticky upozorňující e-mail, který Vám přijde 1 až 5 týdnů před uplynutím platnosti kupónu.

  • Zboží

    • Jak si objednám zboží?

      Postup objednání zboží je při každé akci individuální a je vždy konkrétně uveden v podmínkách akce i na kupónu.

    • Udělal jsem objednávku a zboží mi ještě nepřišlo. Kde se stala chyba?

      V případě, že už je po termínu dodání od doby, kdy jste uplatnili kupón u poskytovatele, kontaktujte nás, prověříme u poskytovatele, v jakém stavu je Vaše objednávka. Na e-mail podpora@slevadne.cz nám přepošlete i potvrzení přijetí objednávky od poskytovatele.

  • Ostatní

    • Mohu kupóny ze SlevaDne kombinovat s jinými nabídkami, slevami?

      Ne. Výjimkou je, pokud tuto možnost popíšeme v nabídce.

    • Nepřicházejí mi od SlevaDne žádné e-maily, co mám dělat?

      Evidujeme příležitostný problém s doručováním e-mailů na některé mailové adresy, především firemní. Problém je na straně poskytovatelů těchto e-mailových schránek. E-maily většinou skončí ve spamu, respektive v nevyžádané poště, nebo uvíznou na serveru Vaší e-mailové schránky a nejsou doručeny vůbec. V takovém případě si zkontrolujte nevyžádanou poštu. Pokud žádný e-mail od nás nenajdete, napište nám na podpora@slevadne.cz.

    • Jak mohu dostat svůj obchod na SlevaDne?

      Klikněte sem, vyplňte potřebné údaje a my Vás budeme kontaktovat.