Co dělat s vaším kupónem v aktuální situaci?
Barbora | 13 března 2020Situace ohledně šíření koronaviru v Česku i ve světě se mění doslova z hodiny na hodinu. Absolutně chápeme a podporujeme odpovědné chování lidí vůči sobě a svým nejbližším, aby se nám co nejdříve podařilo dostat situaci pod kontrolu. Pro všechny naše zákazníky, kteří mají otázky ohledně využití své dovolené a uplatnění zakoupených kuponů, jsme stále k dispozici a všechny podněty se snažíme vyřizovat v co nejkratším čase. Připravili jsme pro vás blog s nejčastějšími otázkami a informacemi, který budeme průběžně aktualizovat.
Zákaznická podpora je tu stále pro vás. Kontaktujte nás e-mailem
Během aktuálních dní se snažíme pracovat na maximum. Pro nejrychlejší řešení vašich požadavků nás prosím kontaktujte přímo emailem na podpora@slevadne.cz - e-mailovou komunikaci vyřizujeme průběžně a snažíme se tak dělat v co nejkratším možném čase.
Zákaznický servis SlevaDne:
Během pracovních dnů Pondělí - Pátek od 08:00 do 16:00 Kontaktujte nás prosím na podpora@slevadne.cz
Mimořádná opatření
Aktualizováno
Od pondělí 5.10.2020 platí v ČR stav nouze po dobu 30 dnů. Došlo k uzavření posiloven, fitness center, wellness služeb, saun, bazénů a dalších. Předpokládáme, že rozsah omezení se bude rozšiřovat, a proto doporučujeme sledovat vyjádření Ministerstva zdravotnictví ČR. Rovněž je třeba prověřit si otevírací hodiny na oficiálních stránkách poskytovatele, jakož i zda a kdy bude konkrétní provozovna zavřená. Jak postupovat, pokud svůj kupón nemůžete využít? Čtěte dál, popsali jsme pro vás možnosti řešení.
Na základě této mimořádné situace prodlužujeme platnost mnohým nabídkám, abyste si své zážitky mohli užít později. Pokud dojde k úpravě platnosti vašeho kupónu, zašleme vám o tom email. Sledujte proto svou emailovou schránku (nezapomeňte si prosím zkontrolovat složku s Nevyžádanou poštou nebo Reklamy - někdy se zpráva zvykne zatoulat tam). Informaci o platnosti kupónu najdete i ve svém kontě v sekci Moje kupóny.
Jak postupovat při odstoupení od koupě kupónu nebo při výměně kupónu za kredit?
14 dní od zakoupení
Od koupě kupónu je možné odstoupit ve lhůtě 14 dnů od zakoupení, pokud ještě nebyl použit nebo rezervován. Odstoupení od koupě lze uplatnit z e-mailové adresy, z níž byl Kupón objednán, na adresu podpora@slevadne.cz, přičemž ve zprávě musí být uvedena nabídka a také počet Kupónů, od jejichž koupě chcete ustoupit
Pokud jste si kupón již rezervovali u poskytovatele akce, doporučujeme Vám zrušit rezervaci u poskytovatele akce a přeposlat nám potvrzenou zrušenou rezervaci na e-mail podpora@slevadne.cz.
Pokud jste od koupě kupónu odstoupili v 14-denní lhůtě, ale z důvodu náporu vám nestihneme odepsat před jejím uplynutím, sumu za kupón vám samozřejmě vrátíme v plné výši.
Co když nemohu kupón využít?
Pokud svůj kupón do aquaparku, či do lyžařského střediska nemůžete využít, resp. na pobyt nemůžete nastoupit kvůli aktuální mimořádné situaci (a vypršela již zákonná 14-denní lhůta pro odstoupení od koupě kupónu), při každé takové nabídce se snažíme prodloužit jejího využití, abyste si své zážitky mohli užít v pozdějším termínu.
Snažíme se vám vyhovět a všechny Vaše žádosti posuzujeme individuálně i nad rámec dohodnutých obchodních podmínek. V případě, že i přes možnost využít prodlouženou platnost si přejete vyměnit svůj kupón za kredit, dáváme Vám nad rámec našich obecných obchodních podmínek možnost dohodnout se na výměně kupónu za kredit ve výši 75% z hodnoty zakoupeného kuponu.
Důležité informace:
• Odpovědi na otázky související s koronavirem a nonstop infolinky najdete na stránkách Ministerstva zdravotnictví
Sdílej článek na sociálních sítích:
Nejnovější
- Karlovy Vary: Lázně, které nabízejí více než jen léčivé prameny
- TOP destinace na léto 2022 + Velká letní soutěž se SlevaDne
- Moravskoslezský kraj rozdává volné vstupné, nenechte si ujít Stezku Valašku nebo ostravskou zoo!
- Co dělat s vaším kupónem v aktuální situaci?
- Testovali jsme Hotel Prostřední mlýn*** v Českém ráji