Co dělat s vaším kupónem v aktuální situaci?

Situace ohledně šíření koronaviru v Česku i ve světě se mění doslova z hodiny na hodinu. Absolutně chápeme a podporujeme odpovědné chování lidí vůči sobě a svým nejbližším, aby se nám co nejdříve podařilo dostat situaci pod kontrolu. Pro všechny naše zákazníky, kteří mají otázky ohledně využití své dovolené a uplatnění zakoupených kuponů, jsme stále k dispozici a všechny podněty se snažíme vyřizovat v co nejkratším čase. Připravili jsme pro vás blog s nejčastějšími otázkami a informacemi, který budeme průběžně aktualizovat.

 

Zákaznická podpora je tu stále pro vás. Kontaktujte nás e-mailem

Během aktuálních dní se snažíme pracovat na maximum. Pro nejrychlejší řešení vašich požadavků nás prosím kontaktujte přímo emailem na podpora@slevadne.cz  - e-mailovou komunikaci vyřizujeme průběžně a snažíme se tak dělat v co nejkratším možném čase.

Prosíme vás však o pochopení a trpělivost. Standardní délka vybavení podnětu se v současnosti může prodloužit ze standardních 24 hodin na několik dní. Prosíme vás proto, abyste své podněty nepsali opakovaně. Ke každému e-mailu se určitě dostaneme. Opakované zasílání stejných podnětů má však zcela opačný účinek - zahlcení zpomaluje naši zákaznickou podporu a vybavení vašich požadavků. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

 

Zákaznický servis SlevaDne:
Během pracovních dnů Pondělí - Pátek od 08:00 do 16:00 Kontaktujte nás prosím na podpora@slevadne.cz

 

Mimořádné uzavření provozoven

Od čtvrtka 12.3. 2020 platí v ČR stav nouze. Došlo k uzavření posiloven, wellness služeb, solárií či zábavních zařízení, bazénů a dalších. Předpokládáme, že rozsah omezení se bude rozšiřovat, a proto doporučujeme sledovat vyjádření Ministerstva zdravotnictví ČR. Rovněž je třeba prověřit si otevírací hodiny na oficiálních stránkách poskytovatele, jakož i zda a kdy bude konkrétní provozovna zavřená. Jak postupovat, pokud svůj kupón nemůžete využít? Čtěte dál, popsali jsme pro vás možnosti řešení.

Prodlužujeme platnost kupónů

Za základě této mimořádné situace prodlužujeme platnost mnohým nabídkám, abyste si své zážiky mohli užít později. Pokud dojde k úpravě platnosti vašeho kupónu, zašleme vám o tom email. Sledujte proto svou emailovou schránku (nezapomeňte si prosím zkontrolovat složku s Nevyžádanou poštou nebo Reklamy - někdy se zpráva zvykne zatoulat tam). Informaci o platnosti kupónu najdete i ve svém kontě v sekci Moje kupóny.

Jak postupovat při stornu kupónu?

14 dní od zakoupení

Kupón je možné stornovat do 14 dní od zakoupení, pokud ještě nebyl použit nebo rezervovaný. Můžete to provést přímo ve svém kontě, kde je tato lhůta prodloužena na 15 dnů. Stačí se přihlásit do svého účtu na SlevaDne, kde v sekci Moje kupóny najdete možnost kupón automaticky stornovat. Hodnotu kupónu vám v tomto případě připíšeme na účet v kreditech s roční platností. Pokud si přejete vrátit peníze přímo na účet, vyplňte prosím tento formulář.

Pokud jste si kupón již rezervovali u poskytovatele akce, doporučujeme Vám zrušit rezervaci u poskytovatele akce a přeposlat nám potvrzenou zrušenou rezervaci na e-mail podpora@slevadne.cz.

Pokud jste naši zákaznickou podporu kontaktovali v 14-denní lhůtě, ale z důvodu náporu vám nestihneme odepsat před jejím uplynutím, kupón vám samozřejmě stornujeme v plné výši.

 

Co když nemohu kupón využít?

Pokud svůj kupón do aquaparku, či do lyžařského střediska nemůžete využít, resp. k pobytu nemůžete nastoupit kvůli aktuální mimořádné situaci (a vypršela již zákonná 14 denní lhůta na stornování kupónu), u každé takové nabídky se snažíme prodloužit platnost jejího využití, abyste si své zážitky mohli užít v pozdějším termínu.

 

V případě, že vašemu kupónu nebyla platnost prodloužena, jeho hodnotu vám vrátíme v kreditech s roční platností, které můžete později využít na libovolný nákup na SlevaDne.

 

Snažíme se vám vyhovět a všechny storna posuzujeme individuálně i nad rámec dohodnutých obchodních podmínek. V případě, že i přes možnost využít prodlouženou platnost si přejete svůj kupón stornovat, bude vám účtován storno poplatek.

 

Důležité informace:
Odpovědi na otázky související s koronavirem a nonstop infolinky najdete na stránkách Ministerstva zdravotnictví


 


Sdílej článek na sociálních sítích: