Hodnocení slev

Našim hodnocením můžete věřit

Hodnocení jsou pro nás velmi důležitá. Pomáhají našim ostatním zákazníkům při rozhodování a slouží i jako zpětná vazba pro poskytovatele služeb, kteří se na základě nich mohou zlepšovat.. Proto se vaše názory a postřehy dostanou přímo do provozů po celém Česku. Vaše zkušenost tak kromě inspirace dokáže něco opravdu změnit a vylepšit. Záleží nám totiž na tom, aby byly služby u nás kvalitní. Na to potřebujeme znát i váš názor.

Všechna vaše slovní hodnocení a fotografie procházejí přes naše pečlivé kolegy ze zákaznické podpory. Pokud se v nich vyskytne problém či zajímavý postřeh, dokáží se spojit přímo s poskytovatelem nabídky a daný podnět řešit. Po schválení se hodnocení okamžitě zobrazí na stránce.

Zveřejňujeme všechna hodnocení. Musí však splňovat základní kodex. Abyste měli stále aktuální přehled o kvalitě našich nabídek, v úvahu bereme hodnocení za poslední rok. Starší hodnocení však samozřejmě archivujeme.

Jak vytvořit hodnocení užitečné pro všechny?

Vyplňte kompletní hodnocení

Kromě hlavních kategorií jsme pro vás připravili i podrobné hodnocení. Díky němu můžete ještě detailněji popsat váš zážitek. Zajímá nás například, jestli vám číšník v restaurací uměl správně poradit nebo zda nezapomněl na často opomíjený úsměv :)

Přidejte slovní hodnocení

Popište svou zkušenost vlastními slovy. Napište, co se vám líbilo nebo upřesněte, v čem případně nastal problém. Nezapomeňte, že inspirujete další lidi a zároveň dáváte zpětnou vazbu i zařízení. Snažte se být proto co nejkonkrétnější.

Přidejte fotografii

Vždy nás velmi potěší, když přidáte k hodnocení i reálnou fotografii. To je nejlepší způsob, jak pocit ze svého zážitku vystihnout co nejpřesněji.

Kodex hodnocení

Pravdivost a upřímnost

Nejužitečnější hodnocení jsou taková, která popisují přímo vaši jedinečnou zkušenost. Buďte proto upřímní a snažte se o objektivní zhodnocení, které je užitečné pro ostatní.

Hodnocení souvisí s využitou nabídkou

Pamatujte na to, že hodnocení musí být relevantní. Popište především to, co bylo zahrnuto ve vaší nabídce, aby si tak budoucí zákazníci učinili co nejpřesnější představu.

Korektnost

Vyhněte se ve svém hodnocení vulgarismům, osočování či hrozbám. Neuvádějte prosím žádné osobní údaje jako telefonní číslo, adresu, email, profil ze sociálních sítí a pod.

Fotografie

Aby mohla být fotografie zveřejněna na naší stránce, musí být také relevantní a souviset s využitou nabídkou. Nesmí zobrazovat obnažené tělo, případně obscénní či vulgární gesta.