Hodnocení slev

Našim hodnocením můžete věřit

Hodnocení mohou psát pouze zákazníci, kteří si koupili a využili slevu přes SlevaDne.
Díky tomu víme, že naše hodnocení vyplnili reální zákazníci jako jste vy.

Na SlevaDne zveřejňujeme všechna hodnocení - pozitivní i negativní. Pro co nejlepší přehled o aktuální kvalitě poskytovatele bereme v úvahu hodnocení za poslední rok. Hodnocení na stránce řadíme podle užitečnosti a aktuálnosti.

Před zveřejněním na stránce prochází každé hodnocení schvalováním našeho pečlivého zákaznického servisu.
Děláme tak proto, abychom včas dokázali zareagovat na vaši zpětnou vazbu. V případě, že hodnocení nesplňuje Kodex hodnocení, může vám být zaslána výzva pro úpravu hodnocení. Nejčastěji se tak stává z důvodu nevhodného vyjadřování, osočování nebo nesouvisejícího textového hodnocení.

Jak vytvořit hodnocení užitečné pro všechny?

Vyplňte všechny položky hodnocení

Hodnotící formulář je přizpůsoben kategorii poskytovatele. Například při restauracích se vás budeme ptát na kvalitu jídla, obsluhy, prostředí a jednoduchost rezervace. Díky vašim hodnocením získáme skvělý přehled o kvalitě provozu nejen pro zákazníky, ale i pro majitele konkrétních podniků. V případě negativního hodnocení tak mohou snadněji odhalit slabé stránky provozu.

Napište textové hodnocení

Nezapomeňte na textové hodnocení, které budeme zobrazovat při jednotlivých slevách. Napište nám několik vět o vaší zkušenosti, zajímavostech a detailech. Připojte také užitečné informace nebo tipy, které mohou pomoci dalším zákazníkům.

Přidejte fotografii

Potěší nás, pokud k hodnocení připojíte i fotografii.

Kodex hodnocení

Upřímnost

Vážíme si upřímné hodnocení, proto žádné nezmažeme - bez ohledu na to zda je pozitivní nebo negativní. Objektivnost hodnocení potřebujeme i z vaší strany, aby měli všichni zákazníci SlevaDne skutečnou představu o každé slevě.

Relevance

Nezapomeňte, že na základě vašeho hodnocení se budou rozhodovat další zákazníci SlevaDne. Buďte co nejpřesnější a vyhněte se obsahu, který nesouvisí s daným podnikem nebo využitím slevy.

Korektnost

Používejte spisovné výrazy a vyhněte se vulgarismům, nadávkám a osočování.