Jak SlevaDne funguje?

Hromadné slevydo výše 90%

SlevaDne je přední slevový portál. Patří do skupiny webů Creative Web - jednou z nejrychleji rostoucích firem ve Střední Evropě.

Svým zákazníkům nabízí každý den skvělé slevy v okolí i v rámci celé České republiky a Slovenska. Vychutnejte si slevy až do výše 90% do restaurací, na víkendové a wellness pobyty, masáže, krásu, zboží, zážitky, auto-moto, módu a doplňky.

Každá sleva na SlevaDne je prověřena našim týmem a ručíme za ni 100% garancí spokojenosti. Nákup slevy je časově omezen, při limitovaném množství slevových kupónů se sleva může vyprodat.

Jak si koupit a využít slevový kupón na SlevaDne ?

  • 1

    Prohlédnete si dnešní slevy. Pokud se rozhodnete některou se slev využít, stačí kliknout na tlačítko KOUPIT.

  • 2

    Při objednávce vyberete požadovaný počet kupónů a zadáte e-mailovou adresu, na kterou bude kupón doručen.

  • 3

    Vyberete si způsob platby. Nabízíme bezpečnou platbu přes platební kartu a nebo platbu bankovním převodem.

  • 4

    Kupón Vám posíláme na Váš e - mail okamžitě po jeho úhradě, zároveň si ho můžete kdykoli znovu stáhnout z Vašeho konta . Na kupónu se nacházejí všechny instrukce jak jej použít (např. termín platnosti kupónu , nutnost rezervace a podobně).

    Kdykoli během doby platnosti kupónu se můžete rozhodnout Váš kupón někomu darovat. Stačí se přihlásit do Vašeho účtu, kliknout na darovat kupón a nastavit jméno obdarovaného.

  • 5

    Vytištěný kupón přineste do zařízení , kde si chcete slevu uplatnit . Každý kupón obsahuje unikátní číslo a může být použit pouze jednou, proto si jej pečlivě uschovejte. Přejeme Vám příjemné využití slevy :)

100% Garance spokojenosti

  • Spolupracujeme jen s prověřenými partnery

  • V případě nespokojnosti Vám vrátíme peníze Každou reklamaci je třeba začít řešit přímo na místě hned jak se vyskytne problém nebo nedostatek. V případě, že jste nebyli spokojeni s řešením reklamace na místě, můžete si uplatnit naši Garanci spokojenosti.

    Stačí nám mailem přeposlat reklamaci (potvrzenou razítkem a podpisem poskytovatele), kterou jste sepsali na místě. Dále do mailu popsat všechny další nedostatky a způsob jakým byla Vaše reklamace řešena.

    Reklamaci nám třeba přeposlat nejpozději do pěti dnů od vzniku problému nebo návratu z dovolené. Následně se můžeme Vaší reklamaci zabývat a každou opodstatněnou dořešit k Vaší spokojenosti.

  • Reklamace řešíme do 24 hodin

Spolupracujeme s více než 4000 prověřenými partnery